Notice: Trying to get property '_wp_page_template' of non-object in /home/sebkow/domains/grojecfrucht.pl/public_html/wp-content/themes/Grójec/functions.php on line 103
Grójec

  • 330ml
  • 750ml
  • 1L
  • 3L

Co się u nas dzieje?

DANE LOGISTYCZNE

  • Butelka 330ml
  • Butelka 750ml
  • Karton 1l
  • Karton 3l

Grójec Emil Natorski realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich „Promocja marki GRÓJEC poprzez udział w branżowym programie promocji”
Przedmiotem projektu jest udział firmy Grójec Emil Natorski w Programie promocji branży Polskie Specjalności Żywnościowe, w celu promowania Marki Polskiej Gospodarki oraz marki produktowej Grójec, która ma szansę stać się znakiem rozpoznawalnym przez klientów zagranicznych oraz zwiększyć eksport polskich ekologicznych produktów. Promocja skierowana jest m.in. na perspektywiczny rynek Chin. Zakres projektu pozostaje zgodny z zakresem działań promocyjnych określonych w programie promocji branży Polskie Specjalności Żywnościowe. Firma Grójec zaplanowała udział w 6 działaniach targowych, z czego 1 stanowić będzie impreza targowa, w ramach której zorganizowane zostanie narodowe stanowisko informacyjne.

Cele projektu:

Celem projektu jest wypromowanie marki polskiej firmy Grójec na rynku międzynarodowym z jednoczesnym promowaniem Marki Polskiej Gospodarki. Cel ten zostanie osiągnięty poprzez udział i prezentację oferty produktowej na wystawach poza granicami Polski. Celem jest zainicjowanie działalności eksportowej na terenie rynku perspektywicznego Chin.

Planowane efekty:

Realizacja projektu pozwoli na wzmocnienie pozycji konkurencyjnej firmy Grójec wśród producentów soków owocowych. Projekt wesprze promocję branży Polskie Specjalności Żywnościowe na rynku międzynarodowym. Dodatkowo spodziewanym rezultatem projektu będzie podpisanie zagranicznych kontraktów handlowych, osiągnięcie większych przychodów ze sprzedaży.

Dofinansowanie projektu z UE: 460 255,38 PLN


Wartość projektu brutto: 506 600,00 PLN